Retur & reklamasjon
Kan jeg returnere en bestilling?
Så klart, så lenge produktet ikke er åpnet så kan du returnere varen. Ettersom dette er et hygiene produkt kan vi dessverre ikke ta retur på varer som er åpnet. Vi tilbyr åpent kjøp i 14 dager. Melding om at du ønsker å benytte angreretten må gis til oss innen fristen, ta kontakt med oss her: post@curecosmetics.no
Hvordan kan jeg returnere en bestilling?
Ta kontakt med oss på post@curecosmetics.no
Hva er returkostnader?
Kjøperen må bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes. Vennligst ta kontakt på: post@curecosmetics.no hvis du ønsker å returnere.
Jeg har returnert en vare, hva skjer nå?
Vi behandler returer fortløpende, i travle perioder kan det ta litt lengre tid.
Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil pengene bli tilbakeført til kortet eller Vipps-kontoen du har brukt.
Hvis du har valgt å betale med faktura, vil den bli slettet. Hvis du har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for å ordne med tilbakebetaling.
Jeg har mottatt feil eller en defekt vare
Ta gjerne kontakt med oss på: post@curecosmetics.no så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med å ordne opp i dette.
Jeg ønsker å bytte en vare
Ta gjerne kontakt med oss på: post@curecosmetics.no så skal vi selvfølgelig være behjelpelig med dette.
Jeg fant ikke svaret på det jeg lurte på…
Ta gjerne kontakt med oss på: post@curecosmetics.no så hjelper vi deg i løpet av kort tid.